Uputstvo za eFakture
Od 01.01.2023. sva pravna lica su u obavezi da primaju i šalju fakture koristeći SEF sistem. Pantheon vam omogućava da ovu obavezu ispunite uz potrebnu bezbednost, jednostavnost, transparentnost i ispunjenje zakonske obaveze.
Potrebno je da svaki subjekt ima popunjena sledeća polja.

U slučaju da je subjekt budžetski korisnik bira se opcija iz padajućeg menija direktan ili indirektan i unosi se JBKJS broj. Za korisnike koji se ne finansiraju od strane države ostaviti prazno polje budžetski korisnik kako bi polje JBKJS broj ostalo sivo.

Potrebno je kreirati dokument i popuniti pored osnovnih i obavezna polja označena na slici.

Klik na čarobnjaka (Slika 4.) — Ispis od broja do broja (Slika 5.) — Prebacivanje u dokumentaciju (Slika 6.)— Klik na potvrdi (Slika 7.) — Klik na X (Slika 8.) — Klik na padajući meni datuma, klik na danas (Slika 9.) — Klik na strelice (Slika 10.) — Klik eFaktura slanje (Slika 11.) — Klik ok (Slika 12.)


Potrebno je odabrati od kog do kog dokumenta, ispis koji se koristi i kliknuti na dokumenti.




Napomena: Ne otvarati dva prozora dokumenti, jer neće raditi slanje efaktura. Brisanje faktura iz dokumentacije se vrši na CTRL + Delete



Kada je faktura poslata filtrirajte ponovo po datumu i faktura se više ne vidi, jer je promenila status.
Zatvorite prozor dokumenti i vratite se u fakturu, kliknite na dokumentaciju i dobijate opciju pregleda dokumentacije koju ste poslali, odnosno dobijate pregled dokumenata sa kojima je faktura povezana (misli se na priloge koji su skenirani).
