Podrška
U okviru podrške pružamo:
- Osvežavanje dodatnih modula, ispisa, analiza ili početna podešavanja za programski paket, koji je posledica promena u programskom paketu
- Mesečni pregled stanja baze podataka programskog paketa, podešavanje odgovarajućih planova za optimizaciju rada baze, kontrolu transakcijskog dnevnika i proveravanje redovne izrade sigurnosnih kopija
- Održavanje referentnog integriteta
- Obaveštenje o promenama, poboljšanjima i/ili greškama u programskom paketu i izvođenje potrebnih nadogradnji u okviru postojećih modula programskog paketa
- Savetovanje o novostima i novim rešenjima, koji korisniku olakšava poslovanje brzo i kvalitetno
- Savetovanje o potrebnoj konfiguraciji i kapacitetu računarske opreme potrebne za rad programskog paketa
- Edukacija korisnika
- Podešavanje i prilagođavanje programskog paketa, u odnosu na potrebe korisnika unutar standardnih funkcionalnosti programskog paketa,
- Savetovanje pri definiciji, analizi i rešavanju poslovnih problema, s kojim se korisnik susreće pri upotrebi programskog paketa
- Razvoj dodatnih modula, ispisa, analiza ili početnih podešavanja za programski paket
Podršku možemo da pružamo na sledeće načine::
- Podrška na daljinu putem pristupa vašem sistemu bez našeg fizičkog prisustva (RDS), sa ili bez direktne komunikacije sa vašim zaposlenima u zavisnosti od potrebe. Najpraktičniji i izuzetno efikasan vid podrške
- Rad u vašim prostorijama zajedno sa vašim zaposlenima je najefikasniji vid podrške
- Rad u našim prostorijama na dogovorenim aktivnostima
- Telefonska podrška, odgovori na kratka pitanja, davanje saveta…
- Podrška putem e-mail-a, odgovori na pitanja, slanje uputstava…
// Podrška
Zatražite pomoć u korišćenju Pantheona ili pošaljite zahtev za prilagođavanje Pantheona vašim potrebama
// konsalting
Savetovanje
Osim odgovora na zahteve klijenata podrška obuhvata i savetovanje (konsalting). Najčešće pitanja upućena podršci zahtevaju dodatna pojašnjenja, analizu i savete naročito kada su složeniji poslovni procesi u pitanju. Naš iskusan tim vam je na raspolaganju za pomoć u različitim vrstama ne samo softverskih i IT, već i poslovnih problema. Zbog toga je neophodno da razumemo poslovne procese vaše kompanije i industriju u kojoj ta kompanija posluje, kako bi na najefikasniji način prilagodio softversko rešenja specifičnostima same kompanije i industrije. Bez ove razmene informacija i znanja i razumevanja smatramo da nije moguće pružiti adekvatnu tehničku podršku.
Author