Podrška korisnicima
Connect Software Solutions obezbeđuje podršku korisnicima programskog paketa PANTHEON i knjigovodstvenog programa Blue Soft.
Podrška se obezbeđuje na nekoliko načina:
Rad kod korisnika na terenu obuhvata:
- Na zahtev naručioca, usklađivanje programa sa promenama propisa od strane države;Connect Software - Tehnička podrška
- Pružanje svih raspoloživih uputstava za rad sa programom
- Obuka korisnika
- Otklanjanje grešaka opaženih tokom eksploatacije ili nastalih usled rukovanja programskim paketom mimo propisanih procedura
- Instalacija novih verzija programa
- Otvaranje nove poslovne godine
- Davanje saveta, usmenih i pismenih uputstava
- Predlaganje novih rešenja za sistemsko okruženje u cilju efikasnijeg funkcionisanja sistema
- Vraćanje podataka iz arhive u slučaju potrebe
- Telefonska podrška
Telefonska podrška
Za naše korisnike nudimo stalnu telefonsku podršku u vremenu od 7:30 do 15:30 časova. U hitnim slučajevima i 7×24 časa u nedelji. Telefonsku podršku možete dobiti na broju 021/662 0000, a odnosi se na sledeće:
- Pružanje svih raspoloživih uputstava za rad sa programom
- Kraće obuke korisnika
- Otklanjanje grešaka opaženih tokom eksploatacije ili nastalih usled rukovanja programskim paketom mimo propisanih procedura
- Davanje saveta, usmenih i pismenih uputstava
- Predlaganje novih rešenja za sistemsko okruženje u cilju efikasnijeg funkcionisanja sistema
- Email podrška
Pomoć možete dobiti i jednostavnim slanjem e-mail poruke. U mailu obavezno u kratkim crtama ali precizno iznesite problem a poželjna je i slika. Sliku (problema u programu) možete poslati vrlo jednostavno klikom na taster PrtScr ili Print Screen na srednjem delu tastature a potom u body maila kliknite desnim klikom miša i izaberite opciju Paste. U slučaju da ovako ne uspe, “Paste” možete uraditi i u wordu/open office-u i poslati nam taj dokument. U slučaju da Vam se ne javimo u roku od 24h pozovite nas na telefon, moguće je da mail nismo primili.
RDS - Remote Desktop Suport
Najnoviji vid tehničke podrške koji je zasnovan na komunikaciji dva udaljena računara putem različitih tipova mreža. Da bi RDS podrška radila potrebno je da se kod Vas konfiguriše aplikacija koja je predviđena da uspostavi vizuelnu desktop komunikaciju sa računarom u našim prostorijama. Nakon konfiguracije, naš tim može pristupiti Vašem računaru, preuzeti kontrolu nad istim i u saradnji sa Vama pružiti pomoć. Konekcija se ostvaruje isključivo uz Vašu saglasnost i kontrolu. Preporučeno je da imate stalnu Internet konekciju minimalne brzine 256/64 Kb/s, a poželjna brzina jeste 1024/512 Kb/s. RDS podršku je moguće instalirati na Vaš server i/ili na klijent računare koji koriste naše posovne aplikacije.
Prednosti i preporuke RDS podrške:
- Pružanje svih raspoloživih uputstava za rad sa programom
- Kraće obuke korisnika
- Otklanjanje grešaka opaženih tokom eksploatacije ili nastalih usled rukovanja programskim paketom mimo propisanih procedura
- Davanje saveta, usmenih i pismenih uputstava
- Predlaganje novih rešenja za sistemsko okruženje u cilju efikasnijeg funkcionisanja sistema
- Email podrška
Zašto RDS?
RDS podrška u svetu je zaživela pre nekoliko godina iz razloga što je njihova infrastruktura globalne mreže bila naprednija i trenutno je pristup Internetu nekoliko desetina puta brži, tj. standardna internet konekcija u Engleskoj, Nemačkoj, Americi, Kanadi, Australiji brzine je između 50 i 100 Mb/s. RDS je veoma popularan i razrađen sistem za koji slobodno možemo da tvrdima da je najefikasniji sistem tehničke podrške, priznat od najvećih svetskih kompanija. Danas se 80% tehničke podrške vrši putem interneta.