U okviru podrške pružamo:

Podršku možemo da pružamo na sledeće načine::

// Podrška

Zatražite pomoć u korišćenju Pantheona ili pošaljite zahtev za prilagođavanje Pantheona vašim potrebama

// konsalting

Savetovanje

Osim odgovora na zahteve klijenata podrška obuhvata i savetovanje (konsalting). Najčešće pitanja upućena podršci zahtevaju dodatna pojašnjenja, analizu i savete naročito kada su složeniji poslovni procesi u pitanju. Naš iskusan tim vam je na raspolaganju za pomoć u različitim vrstama ne samo softverskih i IT, već i poslovnih problema. Zbog toga je neophodno da razumemo poslovne procese vaše kompanije i industriju u kojoj ta kompanija posluje, kako bi na najefikasniji način prilagodio softversko rešenja specifičnostima same kompanije i industrije. Bez ove razmene informacija i znanja i razumevanja smatramo da nije moguće pružiti adekvatnu tehničku podršku.